Kızlar bugün sağlık ocağında kontrol vardı dogdugundan itibaren 600 gram almış sadece internet de 1 kg almasi beklenir yazıyor sadece anne sütü veriyorum ilk doğduğunda mama vermistim Sezeryan oldugum için sağlık ocağındaki doktor gelisimi gayet iyi dedi ama bilemedim kilosunu