Selam,
Bildiğiniz üzere 2.5 3 saatte bir göğüsler boşaltılmalı yeniden süt oluşumu gerceklessin mastit olmasın.
Bebeğim emiyor sonrasında elektrikli süt pompasıyla boşaltmayı deniyorum cihaz cekiyor cekiyor bakiyorum süt gelmiyor sonra elimle kontrol edyorum hala süt var.Şuan elektrikli süt pompasını kullanıyorum kiwi marka acaba manuel mi alsam napsam belki süt daha fazla kalıyor goguste bende yetersz sanıp + mama veriyorum.Ne dersiniz deneyimli anneler manuel süt pompası mı elektrikli mi?