Benim bebeğimde kötü pişik olmuştu o dönem zeytinyağı organik olucak onu kullandım birde antialerjik bebek bezi kullandım zeytinyağı 2 güne kalmadı geçirdi kullandığımız pişik kremleri aslında zararlı o günden sonra ben hiç krem kullanmadım birde pamuk ve suyla altını sildim asla ıslak mendil kullanmadım doğduğu günden beri 3 aylık olduk dahada sıkıntımız olmadı şükür 🙏🏻