Kızım perş günü 6 aylık oluyor. İnek sütü ve süt ürünlerine, yumurtaya ve tavuğa alerjisi var. Bugn dr. Gittim 6 ay öncesi kontrol olarak. Patatesle başla dedi. Ama yinede tam oturmadı kafamda. Çok stresim. Bana akıl verin lütfen , sizler neler yapıyosunuz?