Merhaba kızlarcım. Bebem kesinlikle 1 saatten fazla uyumuyor geceleri. uyanıyor illa emecek sonra devam ediyor uykusuna .emzik falan atıyır illa memede dalacak emdiği de 5 dakika. Başka türlü dalmıyor ağlıyır. Gece uykusu böyle normalmi anlamadım yani. 40 dakikada bir kalkıyorum. Neden böyle oldu ne yapmam lazım bilen varsa bi el atsın bir aydır uykusuzum 😮💨