Merhabalar, bebeğimi doğduğunda hep sol tarafına yatırdım sadece kafa olarak vücut olarak değil. Sanırım hata yaptım alışkanlık olarak kaldı sağına da yatırmadığım için pişmanım. Şuan 4 aylığız ve kafasını hep sol tarafa çeviriyor o şekilde uyuyor. Uykusunda özellikle sağa çeviriyorum ya uyanıyor ya ağlıyor ya da bir dk sonra sola tekrar dönüyor. Uyanıkken sağına geçiyorum o tarafına baskı yapsın baksın diye ama işte uzun süre sağına yatması lazım çünkü arkadak kafamız yamulmuş sol tarafı ezilmiş sağ tarafı bombe.. Başına gelen var mı düz kafa yastığı alıp sağına mı yatırmaya çalışsam onların ortası biraz göçük oluyor? Ya da ne yapayım tavsiyeniz nedir başına gelen varsa çözümü nasıl buldu 😔 böyle kalsın istemiyorum sonra beni suçlayabilir 😔