P_vrn Kızlar bebeğim 1 aylık yeni yeni emzik vermeye başladım bibps marka emzik almıştım ama bebeğim onu sevemedi sanki emmek istiyor ama atıyor sürekli. Siz ne kullanıyorsunuz tavsiyeniz var mı
Busra2089 P_vrn Avent, bibs, wee baby, baby plus🤣 Ucuzundan pahalısına denedim de denedim ama asla almadı. Evde duruyor hepsi şimdi boş boş 🤣
honeyybee_ P_vrn aventla basladik suan bibs ve avent degiserek kullaniyor besiginde 3 4 tane emzik oluyoe cani hangini isterse uyku disinda vermiyorum
Haffuse P_vrn isin espirisi benimki, cok denedim her marka denedim ama almadi almadi o parayla 6 aylik bez stoklardim🥲 Cok cok zorlaniyoruz, yapisik ikiz gibiyiz🤣😂 Avent air genelde cok tutluyor, bence onu dene
P_vrn honeyybee_ bu emzikler o kadar değişken mı oluyor yani ben amaan ne ayıracak deyip bibps görüp onu almıştım ama olmadı 😁
Gizemarel P_vrn avent canim 0 6 AY ben 13 gunlukken vermeye basladim emmesi guclensin diye cok guzel tuttu
TugceArslan P_vrn İlk kızım hiç bir emziği sevememişti. Daha doğrusu öğürüyordu. Şuan oğlum bibs’i hemen kabul etti. Arada atıyor. Pusette ya da yatağında sallayarak veriyorum öyle tutuyor. Bir deneyin isterseniz yeni emzik denemesinden önce
P_vrn TugceArslan sallayarak denedim ama tutmuyor biraz usteleyincede sinirleniyor bu sefer aglamaya başlıyor. Canı istiyor aslında emmeyi emziği dediğiniz gibi ögurup atıyor
TugceArslan P_vrn Öğürüp atıyorsa emziği hiç tutmayacak olabilir. İnşallah tutar. Başka marka deneyin o zaman🙏🏼
Benisahtesevme2 P_vrn emzıgı bıraktık çok şükür😀 Bız ılk bıbs kullandık Sonra avent Sonra tommy tıppe Sonra oğlum ısırıp kopardı sureklı emzık almaktan gına geldı ucuz bı emzık aldım we baby zaten hepsını tutmuştu Ikı aldır zaten unutturdum sukur artık kullanmıyor ☺️