3,5 aylık bebeğim var ve mamayla besliyorum. 3 aylık olduğundan beri öğün atlamaya başladı, yani 3-4 saat sonra genellikle acıkırdı ama şimdi günde bir iki kez mamayı almak istiyor. Aradan 5-6 saat geçiyor hatta 7 gıkı çıkmıyor. Bu kadar uzun süre tok duruyor olabilir mi? Zorla yedirmeye çalışıyorum arada ama yok almıyor. Uykusu oluyor mesela emziği alıyor ve uyumak istiyor. Bazen emziği alıp mamasını veriyorum her seferinde mamasını bitirmiyor. Acaba emzik ile kendini teselli ediyor olabilir mi? Yine de acıkmaz mı hiç? Başka aynı durumda olan var mı?
Bu arada günlük ıslak bez sayımız 6-7 ve günde bir kere kakasını yapar bazen iki günde bir. Kilo alıyordu fakat 1 haftadır da aynı kiloda 7100g şu an. Ateş, grip ya da halsizliği yok, neşeli ve sosyal. Çevresine meraklı ve oyun isteyen bir bebek. Yine de endişeleniyorum…