14 aylık kızım sol kolunda düşme sonrası kırık oluştu ve kolu şuan alçıda çok zor günler yaşıyoruz sürekli ağlıyo alçıyı kabullenemiyo sizce iki haftada kaynarmı kemiiği ve üçüncü gün bugün kolu hala ağrıyomudur sizce bilenler varsa nolur yazsın ağlaya ağlaya gözüm kanlandı😫