Merhaba bebegim 3 aylik. Anne sutu arti mama aliyor. Her bebekte meme reddi olur bizimkinde biberon reddi oldu. Var mi yasayan? Kendiliginden gecer mi? Once mememe aliyorum sonra kandirip biberonu veriyorum agzina biyle boyle kandirarak verebiliyorum ancak. Onceden cukcuk icerdi cok guzel.. yaklasik 20 gundur boyle… babasi da asla besleyemiyor biberon almadigi icin. Agliyor kiziyor agziyla itiyor..