Y_E1234 canım hepimiz öyleyiz emzirme süreci anneyi yıpratıyr bazen sürekli sana bağımlı kaldığı için ama yapack bir şey bebegnn saglıgı için bi müddet idare edecegiz benim sabahları halimi bi görsen üzülrsn bi yandan emzirıyrm bi yandan yıyorm bı yanda 2 bucuk yasında kı kızıma yedırıyorm düşün 😅 zamanla alıscaksn bu tempoya