RedFlower_ yok canım benim kizim küçük doğdu ama sonrasında hemen kilo almaya başladı hep kiloluydu ayına göre genetik sanırım ben de eşim de bebekligimizde kiloluymusuz boyumuz da uzun herhalde genetikten dolayıdır beslenmesi sabah normal kahvaltı yapıyor hatta kahvaktida fazla bir şey yemez genelde süt içer biraz kahvaltılık bir iki çay kaşığı bal bir de 5-6 tane fındık yer sonra öğlen meyve veririm bir tane öğle uykusuna yatmadan çorba içer uyur uyanır cevizli yoğurt ya da küçük bir tabak meyve salatası yer akşam da ne yemek yaptıysam ondan yer uyur böyle canım beslenmesi