heymom__ biraz bebeğin keyfine bağlı bence, eğer siz yaparken bakıyorsa gözlemliyordur bir sonraki adımda da kendisi yapacaktır, benim bebeğim 6 aylıkken başladı gel gel alkış yapmaya 8 aylıkken de bay bay yaptı ama her zaman değil canı istediğinde yapıyor, ilk zamanlar sadece elini havaya kaldırırdi bizi izlerdi sonra sallamaya başladı, sizinde yakındır