Asiyedgru kızım 8 yaşında rota aşısı yaptırmıştım iyi ki de yaptırmışım diyorum çünkü aşısız olan bebekler çok ağır atlatıyor bu virüsü. Kilo kaybı vücutta su kaybı oluyor ve Allah korusun ölüme kadar gidebiliyor. Şimdi 2 buçuk aylık oğlum var 3 aylık olunca o da olacak ilk dozunu bir de menenjit aşısı ilk doz olacak. İkisi de çok pahalı ama sağlık için çok büyük önem teşkil ediyor. Yaptırmak gerekiyor.