strongMom Arkadaşlar ya çocugum sürekli düşüyor hep iz kaldı en son düştü yüzünde anlında kaldı nasıl geçer bildiginiz krem fln varmı ya
Dmt-01 strongMom varsa bana da lazım ya benim kızımında dirseğinde var öyle bi yara izi mayıs ayında düştü kolu sıyrılmıştı kuzenide yaranın kabugunu soymuş iz kaldı öyle kaç ay oldu geçmiyor