Merhaba sevgili anneler 36 günlük bi bebeğim var karnı tok altı temiz gazını çıkartıyorum uyutuyorum uyuyor aradan 10 15 dk geçiyor uykusunda ağlıyor kucağıma alıp pışpış yapıp geri yatağına yatıyorum ama uyanana kadar bu tekrarlıyor bazen hiç ağlamıyor mışıl mışıl uyuyor neden ağlıyor olabilir o uyurken ağlayınca çok üzülüyorum sizinde bebeğiniz böyle uykuda ağlıyor muydu neden ağlıyor çözemiyorum uyurken 😔😔