2014halime Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 aylık bıngıldağı bir cm kadar kalmış kapanmak üzereymiş ,takip edeceğiz dedi doktor gelişimini aynı durumu yaşayan yahut bilgisi olan var mı süreç nasıl işliyor?