kskfrd Kizlae merhaba bebegim 10 aylik. Kış ayi icin Zara dan mont begendim ama kaliplar dar mi degil mi bilmiyorum. Alan varsa bilgi verebilir mi?
endoplazmikretikulumiste kskfrd Zara denemedim ama lcw bedenleri çok küçük oluyor , defacto tam beden oluyor , bende civilim in bedenlerini merak edıyorum birde kalitesini. Bunarada mevsimi girince fiyatlar çok artacağından ben biraz netten alışveriş stoğu yaptım .
Pineapple20 kskfrd tam beden alabilirsiniz mont. Üstler de bi beden büyük tercih ediyorum altları tam beden alıyorum. Mont geçen sene bi beden büyük aldım bu sene de giyecek
bikerem kskfrd bi beden buyuk tercoh ederseniz seneye kisi da gecirir. Oglum gecen kis 1 yasindaydi 2-3 yas tercih ettim,bu kis dagoyer nasipse
kskfrd Mariposa bebegim bu kış 1 yaşında olacak. Ben 2 3 yas almayı düşünüyorum o zaman tam olur seneye de giyer