QueenMommm Bebeğim için aldım 130 TL verdim fotoğrafta bunlar asla gözükmüyor ay bı baktım heryeri kir içinde insan temizler bı yıkar heryeri aşınmış bunları hiç söylemedi satıcı siz olsanız naparsiz iade talebi oluşturdum girmiş uygulamaya ama hiç bir onaylama yapmamış
Noname21 QueenMommm cikabilen bir kır ise temizyeip kullanabilirsiniz ürün amacını karşılıyor ise . Yani ne bu bu arada
sevgikelebegi QueenMommm yapacak bişey yok o kişinin insafına vicdanına kalmış olay… Bidaha 2.el oyuncak alma derim
QueenMommm Noname21 ilk adım arabası bide aşırı derecede küçük heryeri aşınmış kirli insan yıkar gönderir para veriyorum o kadar
QueenMommm sevgikelebegi ya ne bileyim çok pahalı oluyor oyuncaklar böyle pis olduğunu bilsem almazdım
Canncan QueenMommm e bebekten aldim ben ilk adim arabasi 130liraydi keske internetten oraya bir baksaydiniz
sinemmm58 QueenMommm hiç kullanışlı değil maalesef bende kızıma almıştım ama tutunamamıştı bile düşünün şuan elimde duruyor bende satmak için koymayı düşünüyorum dolaba
Srpl2344- QueenMommm surekli dolapa mesaj atin iadeyi o kabul etmesde dolap yapiuor benimde basima geldi sıfır gimlek hic giyilmemis dendi aldim bir geldi ip cekmis tiftik hemen resim attim cok yazdim 2 gun icinde iade kabul ettiler satici etmedi birde beni tehdit etti ama ben gonderdim
endoplazmikretikulumiste QueenMommm asla parayı dolap o satıcının hesabına geçmiyor o onaylamasada siz dolapla iletişime geçin ve iadenizi yapın
QueenMommm endoplazmikretikulumiste evet canlı desteğe bağlandım satıcı kabul etmezse onlar devreye giriyor sanırım
endoplazmikretikulumiste Bende dolaptan satış yapıyorum cidden çok değişik insanlar var bebek ürünleri satıyorum genelde ve bebeğe gidecek olmasından ötürü klorsuz çamaşır suyuyla yada sirke ile siliyorum mutlaka
QueenMommm Noname21 evde boş boş durmasından bari o parayla başka oyuncak alırım param olsa hiç uğraşmam iadeyle ama durumum malum
2papatya QueenMommm kirler bariz ya.. yazık bunu kullanan bebeğe.. bu pisliğin içinde kullanmış. 130 TL de ayrıla çok pahalı.. ve iade talepleri dolapta olmuyor maalesef iyice banyoda yıkayın bari 😢
QueenMommm Bide şey yazmış sende sıfır almadın ürünü işte temizleyemedim hem suçlu hem güçlü sanki bedava verdi
Goktugbey QueenMommm ben de dolap kullanıcıyım satıcı onaylamasa bile müşteri hizmetleri ile görüşün canlı destek var. Bu fotoğrafları isterler sizden iade kesin olur