Merhaba arkadaşlar 1 ay 15 günlük bebeğim var kolik. Sezeryan doğum yaptım ve sütüm pek fazla gelmedi anne sütü artı mama veriyorum. Bebeğim çok ağlıyor nefesi kesiliyor adeta. Ayrıca bir kaç gündür dışkısını yapamıyor gaz çıkarırken ağlıyor kendini sıkıyor çok üzülüyorum ve artık çok yoruldum aranızda tecrübeli anneler varsa yardımcı olabilirmi.. dışkısını yapması için ne yapmalıyım. Ağlama krizi tuttuğu zaman nasıl uyutmaliyim.. bebeğe düzenli günlük masaj yapıyorum gaz çıkarması için. Ben kimyonlu rezene içiyorum ısırgan otu içiyorum