3.5 aylık olduk .bugün adet olmaya başladım sanırım .aslında emziriyorum erken değil mi ? Bu aylarda adet görmeye başlayan var mı acaba ? Aşırı halsizim ve tansiyonum düşük devamlı 😔 bende enfeksiyon olmustu kanama başka sebepten olmaz sanırım 😵💫 emin olamadım