Minnaktospik oglumuz01 meyveleri biraz su katip kaynatip ezip suzgecten gecirir ve sicakca siselere koyup agzini ski kapatirsaniz bozulmaz.
Minnaktospik oglumuz01 arkadasimin annesi her sene yapar bize de verir saolsun 1 sene kadar duruyor oyle ya bisey olmuyor. Konserve gibi iste.. birazda marmelat gibi koyu yapiyor icecegimiz zaman su ve seker katip hazirliyorum taptaze oluyor
oglumuz01 Minnaktospik marmelat gibi olması için şeker atması lazım ve şeker atmamak gerekiyor bence 6 aylık bebeğim
Minnaktospik oglumuz01 mermelattan kastim suyunu az katip kaynatiyor kivami marmelat gibi yani sekerinden bahsetmiyorum. Hic sekersiz olmasi lazim ki uzun sure dayanabilsin