Arkadaşlar oğlum şuan 21 aylık ama 24 aylık olduğunda ilk başta yarım gün şeklinde kreşe vermeyi düşünüyorum. Burada görüşüp içime sinen bir kreş oldu ve yarım gün saatinin 7.00-15.00 aralığında olduğunu söyledi. Ben 8-9 gibi götürmeyi düşünüyorum ancak öğle uykusunu kreşte mi yapsa evde mi yapsa daha iyi olur bilemedim. Şöyle ki uyuyana kadar ben yanında duruyorum oğlumun, arada uyanırsa beni görünce uykuya devam ediyor ama goremezse ağlamaya başlıyor. İlk başta öğle uykusu için eve getireyim sonra sonra öğle uykusunu orada yapsın diye düşündüm ama sizlerden de fikir almak istedim nasıl doğru olur diye. Çünkü bir süre sonra tam zamanlı olarak gidecek , sadece ilk bir kaç ay yarım gün şeklinde düşündüm. Tam zamanlı gittiğinde mecbur orada uyuyacak. Fikri olan ya da bu işin uzmsni olan anneler yorum yaparsa çok sevinirim.