Yusufunannesi06 Merhaba anneler, Nisan’da sezeryanla doğum yaptım. Kilodan dolayı değil ama bazı rahatsızlıklarımdan dolayı egzersiz yapmam gerekiyor. Sizler ne zaman başladınız? Özellikle sezeryanla doğum yapanlar. Bana bir fikir verin.
Sebusebu Yusufunannesi06 doktorum 6 ay sonra başlayabilirsin dedi karın egzersizleri için. Onun dışında yürüyüş hafif egzersiz yapabilirsin dedi. Karın egzersini kesinlikle yasakladı 6 ay
Yusufunannesi06 Sebusebu benim yaptığım egzersizlerde de karın bölgesi baya çalışıyor 😐o zaman 2 ay daha beklemeliyim
Sebusebu Yusufunannesi06 iyileşsin iyice. Sen dışardan ağrı vs hissetmeyebilirsin ama içten iyileşme süresi 6 aymış. Az kalmış zaten🙏🏻