sevgikelebegi bize de beş altı gün demişti yanılmıyorsam ama ben dikişin olduğu kısımda iyice kuruma görene kadar bekledim sanırım 8.günde falan yıkadım ama dikişleri baya iyileşmişti. Yıkadıktan sonra müslin bezi dokundura dokundura iyice kuruladım bir de açık bırakıp bezini hemen takmadım iyice kuruyunca bezi taktım. Hiç sorun yaşamadık şükür. Banyo için acele etmeyin bence, Allah korusun dikişler sulanır vesaire bi banyo diye çocuk eziyet çekmesin.