Merhaba kizim 3 yasinda , banyo yaptirrken genital bolgesinde biraz kan gordum, cikartip kuruladigimda cok az pembelikte havluya da bulasti, cok panikledm hastaneye gittk idrar tahlili ve idrar kulturu istedi hersey temiz cikti sonuclar normal dedi doktoru, belki kasimis cizmistir oyuzden olmustur dedi doktoru ama icim yinede rahatlamadi, cnku ben baktigimda bir cizik yada yara gibi birsey goremedim, boyle bir durum yasayan bilen varsa fikrinizi almak istedim