Gzd_erclk Merhaba ☀️ kızım doğduğunda kapkara doğmuştu eşim ben ve bütün sülalemiz beyaz tenli çok şaşırmıştık çok komik gelmişti bize 🥰 sonradan rengi açıldı biraz ama hala baya esmer 🥰 Sizce daha açılır mı merak ediyorum 🤩
starwomen Gzd_erclk benim kızım da doğduğun da esmerdi şimdi 4 aylık ve herkesten beyaz 😀 zamanla ten rengi açılır sizin de
BirVeraAnnesi35 Gzd_erclk kızımda esmer doğdu ama 2 aylıktan sonra açıldı belli olmaz tabi belki esmer olur
starwomen Gzd_erclk açılır bence her ay farklı bir görünüme sahip oluyorlar. Sağlıklı olsunlar da gerisi çok da önemli değil ☺️
pembehanm Ay bızımkıde oyle ben sut gıbı beyazımdır esım kumral oglum 4 aylık dogdugunda resmen ep esemrdı sok olmustu sımdı koyu bugday bende anlamadım neden boyke
brra77 Gzd_erclk ben ve eşim esmeriz kızımız kartopu gibi sonradan kararır mı bilmiyoruz babasıyla kanı aynı babayada benzıyor tipi benzemese kızımız karıstı dicem hahah asırı kagıt kadar beyaz bakalım bizim gibi esmer olcak mı
balliborek Ablam o kadar esmermiş ki annemi görenler evlatlık mı diye sorarmış 😁 annem beyaz babam sarışın. Bir yaşına kadar böyle devam etmiş sonra beyazlaşmış.
Sunlight Gzd_erclk İlk 1-2 ay geçtikten sonra açılmaya başlıyor ama 4 aylık olmuş şimdiden sonra çok bi değişim olacağını sanmıyorum