Eliiif1 3.ayindan sonra kabul etti.Bir seye batirmadim.Sizde batirmayin.Alir gibi oldugu emzik varsa ara ara deneyin.Bir cok emzik denedim.Chicco comfort emzik kullaniyoruz.Suan 18 aylik hala devam ediyoruz emzige.Ama ben gun icinde surekli vermiyorum.Tabi sizin bebeginiz kucuk verseniz de olur.Bazi bebisler sert uçlu olanlari kabul etmiyor.