Kızlar olduğum ilçede doktor yoktu ailemin yanına geldim tam 3aya 3gün kala doktora gittim çocuk doktoru muallakta kaldı sol gelişmemiş ama artık emin olamayız geç kalmış ortapdiye gidin dedi 2haftadır 2bez kullandık bugğn ortpdi dediki bişey yok gibi ama emin olamayız çift bez kullanmayın ama 9aylıkken yine gidin ortapediye dedi böyle bişey yaşayan varmı bn anlayamadım inşallah yoktur ama o zamana destekli yürümeye başlamaz mı bebek ne yapıcaz bilemiyorum