2 yaşına yaklaştı hala yemek yediremiyorum gitmediğim doktor kullanmadığım ilaç kalmadı o kadar çaresizim ki oturup ağlıyorum sürekli o aç olunca benimde bişey yiyesim gelmiyo bugün möllers balık yağı aldım iştah açar yarar falan dediler inşAllah faydası olur yaşıtları 12 13 kilo ama bebeğim 8 9 kilo arası gelip gidiyo ben kilolu bebek seven isteyen bi anne değilim sadece yemeğini az da olsa yesin istiyorum hiçbiley yemeyi sevmiyo zorla bikaç kaşık ne yedirirsem o ama elleriyke ağzını kapatıyo kafasını çeviriyo saatlerce uğraşıyorum kaşığın ucundan alıyo çok yıprandım bi çözümü olan benimle aynı dertte olan yardımcı olabilecek kisiler yazsın lütfen