Eylulozturk
Ben kolonyayla cımbızı silip kaynatıyordum, burnundan çıkmayanları cımbızla çıkarıyordum. Doğru mu elbette değil ama banyo, serum fizyolojik ve otri bebenin işe yaramadığı ve yüzden de bebeğimin nefes alamadığı zamanlar oluyordu. Cımbızla pıt diye alıyordum. 😁