Nisabaran Kızlar merhaba bebişleri ne zamanda bir yıkıyorsunuz havalar çok sıcak ben her gün yıkamak istiyorum 3 aylık bebeğim ama doğru mu bilmiyorum
Zehratrzi Nisabaran biz doğduğu günden beri hergün yıkıyoruz neredeyse şubatta doğdu oğlum kış olduğu için iki günde yıkıyorduk şuan bazen günde iki defa bile yıkadığım oluyor
Pediatrihemsiresianne Nisabaran 8 aylık olmak üzereyiz doğduğundan beri kış bebeği olmasına rağmen her gün yıkıyorum hala bizim uyku rutinimiz oldu gece uykusundan önce 🙃
Irmakprensesinannesi Nisabaran hergun yıkıyorum 12 ay 14 günlük hiç şaşmaz havalar aşırı sıcak çünkü kisin da 2 günde bir yıkarım
Balkiz15 Nisabaran benimkide 3 aylık hergun yıkıyorum canım, doğduğu günden beri hergun yıkadım çünkü havalar çok sıcak bebekler rahat etsin🌸
Valide112 Nisabaran ikizlerim 8. Aylarına girecek doğduklarından beri yaz kış her gün düzenli yıkıyorum sadece aşı günleri yıkanmadılar 🙏
Mariposa Nisabaran tabiki hergun, sıcak suyumuz akmıyordu 1 gun susuz kaldık kolları isilik olmuş hemen. Havalar cok sıcak nemli hergun yıkanmasa ağırlık olur çocuğun üstünde