Emir0_ Pat diye yürüyecek yakındır. Kızım çok kilolu bir bebek, doktor çok geç yürür demişti ama 13 aylıkken yürüdü. son birkaç aydır sürekli sıralıyordu zaten, öncesi emekleme. ben de yürümeyecek sandım ama aniden yürümeye başladı. o yüzden sizinkinin eli kulağında.