Gamonur oğlum 8 Ağustos doğumlu. Çapada Erbuğ keskin
Gamonur oğlum 8 Ağustosta doğdu. Çapa hastanesinde profosor Erbuğ keskin hocaya gittik. Ameliyat için 11.ayı önerdi ama olmaması ileride cinsel hayatını, sperm atışını engellemezmiş sadece eğilerek işemesi gerekir psikolojisi bozulur dedi. O yüzden ameliyat yaptırmayacağım. Size zorunlu mu tuttular ameliyatı? Bir de genetik oluyormuş. Eşimde öyle doğmuş ama ameliyat olmamış. Yalnızca biraz aşağı doğru çıkış oluyor o kadar