Bebeğim iki aylık. Aşırı kusuyor öyle böyle değil. Özellikle son üç gündür abartti. 20 gün önce kontrole gittiğimizde doktora söylemiştim. Motilium verdi. 14 gün kullan fazla kullanma dedi. Bir ayda 1200 Gr almış kilo almasa sıkıntı olurdu dedi. Bebeğim bu ilacı hiç sevmedi. Yüzünü eksitip tükürüyor. Internette de iyi şeyler okumadım bu ilaç için iki üç gün verip kestim. Tekrar başlasam mı ki bir dahki kontrolumuz 10 gün sonra. Bu ilacı kullanıp bebeğinin kusmalarinda azalma gören var mi