Atak olabilir yada diş olabilir. Yada biyeri agriyo olabilir. Benimkide öyleydi kucağımdan inmiyordu kulağını tutup saçını çekip duruyordu. Geceleri sayısız kez uyaniyordu. Ateşi falan çıktı. Bende diş çıkıyor sanırım dedim. Sonra 1 hafta sabrettim. Baktım ateşi 38.5 i geçti. Hemen doktora götürdüm. Megersem kuzumun kulakları iltihaplanmıs. Diş falan değilmiş. Eğer sizdede bu gibi belirtiler varsa doktora gidin