hayalperest__ ya nasıl biliyor musunuz,zaten aşırı kolik bir çocuk ve bu dediğim hareketi de hep çok gazı varken yapıyor ama çok kasıyor kendini ve ellerini yumruk yapıp kollarını bacaklarını kendine çekiyor bu şekilde saniyelerce tutuyor kaskatı oluyor sonra bırakıp ağlıyor ,çok üzgünüm resmen depresyona girdim , çocuk da emiyor sütü azaldı yavrunun