AlEs Sarelifhanm daha önce bende yaptırmıştım bende referans aralığı 5 diyor sizinkinde 10 yazıyor. Değerinix 2 çıkmış gebelik yok demek
Terlikgeliyor AlEs doktorlar artık 10 üzeri kabul ediyor , mesela ben 7 değerle gebelik var sanmıştım ama adet olmuştum 4 gün sonra . Yani 10 altı değere hamilesiniz kabul edilmiyor istisnalar dışında eskiden 5 ti evet
Anneyimanne14 Sarelifhanm bence hamilesin çok yeni çünkü ben ilk hamileligimi öğrendiğimde değerim 8 di 4 gün sonra verdiğimde kan değerim yükselmişti ve oğlumu kucağıma aldım bence dikkat edin ağır kaldırmayın bir Kac gün sonra tekrar yaptırın