Merhaba anneler. Bebeğim 8 aylık ama hala 0-6 ay emziği kullanıyor, 6-18 ay emziğini verdiğimde kısa sürede atıyor. Boyut olarak evet biraz daha büyük geliyor gözüme ama her zaman kullandığı emzik serisi. (Phılıps avent) sizin bebeğiniz ayına göre emzik kullanımı sağladı mı? Kendisi kabul edene kadar 0-6 ay emzik kullanımına devam etsem bi sakıncası olur mu sizce? Aynı şey biberonlar içinde geçerli sanırım. Daha biberon başlıklarımızı değiştirmedim. Zaten çok biberon kullanmıyoruz ama fikirlerinizi ve tecrübelerinizi bilmek isterim