Herkese merhabalar sevgili annelerim. 12 aylık bir erkek bebeğim var ve yaklaşık 3-4 gündür kaşık bölgelerinde kızarıklığı vardı cildi atopik bir cilt ve çok hassas davranıyorum sürekli saf su ile silip kurulamama rağmen pişik şuanda mantara dönüştü ne yaptıysam düzelmiyor bu konuda önerebileceğiniz bir krem vs var mı bilgilerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var şehir dışında olduğum için doktora götüremedim bitkisel çinko oksit içeren kremler varmış onların etkisini görür müyüm acaba