Son 3 haftadır günde sadece 1 öğünü yiyor oda döke saça tabağın yarısıni yere atıyor yarısını anca yiyor. Kafayı yememe az kaldı sanırım. Her türlü tarifi deniyorum her gün farklı çeşit yapıyorum sırf sıkılmasın aynı şeylerden diye ama nafile. Diş çıkarıyor herkes ona bağlıyor ama 3 hafta bu iştahsızlık sürer mi ? Meyveye yok demiyor üzüm şeftali yiyor ama sadece bu yeterli mi ? Lütfen bilgisi olan yazsın. Çocuk doktoruna götüremem şuan doğuda bir ilçedeyim ne yapacağım bilmiyorum