Cemremm14 ben de öyleydim 35 günlüktü bebeğim henüz daha tanı konulduğunda dünyam başıma yıkılmıştı o anları saniyesi saniyesine hatırlıyorum doktor uzun uzun baktı bişey olduğu belliydi ankara şehir hastanesinde başka bir ilden gitmiştik üfürüm için yaşadığım şehirde çocuk kardiyoloji yoktu ablam o hastanede hemşireydi abla dedim neden bu kadar uzun baktı bişey mi var yok ablam herkese öyle bakıyor dedi hayır dedim bizden önce çıkanlar bu kadar uzun değildi sonra doktor bi anda biküspit deyince ne olduğunu da bilmiyorum tabi sorun var sonuçta bilmesem de o sedyeden bebeğimi kaldırıp kucağıma aldım hiç bırakmadım ağlaya ağlaya arabaya gittim ankaradan kendi yaşadığımız şehre kadar ağlayarak geldim sonra araştırmalar yaptım çevremdeki insanlar annem babamda yapmışlar bildiklerini anlattılar en kötü ne olabileceğini (Allah Korusun) ne yapılması gerektiğini sonra kontrollere gittik hiç bir problem gözükmüyordu kendi halinde seyrediyor yani doğuştan gelen bişey şuan sıkıntısı da yok dedim allah başka dert vermesin amansız hastalık vermesin çok şükür iyi olsunda. Ayrıca bu hastalık genetik ve erkeklerde daha çok görüldüğü söylendi bize sizin bebeğiniz erkek mi ?