Kendimi beğenmiyorum,üstümde ölü toprak var,umutsuzum,gerginim,sinirliyim,kendime ve hayata öfkeliyim. Değişmek iyileşmek ve hayattan lezzet almak istiyorum. Tabii bunda oğlumun 16 aylık ve çok şımarık olmasından dolayı kendime çok vakit ayıramayışım ve yardım eden kimsemin olmaması da etkili ama yine de enerjim olmalı hiç yok bende