Minnakkk ah canım ya benimkide 4. Ayında düştü inan hiç bişeyi yoktu tabi tedbir amaçlı götürdüm beyin kanaması geçirmiş kafatası kırılmış. Burda o kadar okuyorum ki düştü ama kusmadı, keyfi yerinde diyip doktora götürmeyenleri. Evet tomografide çok zararlı ama olabilecek daha büyük bi sıkıntının önüne geçilebilir en azından. O yüzden her zaman tedbirli olmakta fayda var