Merhabalar, sezaryen doğum sonrası 5. Günüm hala çok tedirginim sonuçta açık bir ameliyat sanki açılıverecekmiş gibi düşünüyorum yeri oysa doktorum artık kaynadı çok rahat hareket edebilirsin diyor.
Owli marka korseden aldım bugün kullanmaya başladım etkisi nasıl? Korse kullanan arkadaşlar var mı? Ve doğumdan kaç gün sonra başladınız kullanmaya?