BrcnBlgn benim kızımında reflüsü var aynı senin ki gibi biberon ağzına değdiğinde deliriyordu kriz geçiriyordu günlerce yemedi ne doktorlara götürdüm ilaç hiç bir işe yaramadı dediğin ilaçların hepsini aldık kızımı daha kötüye götürdü onlar ağlamaktan içim dışıma çıkardı allahım al canımı yavrumu açlıktan ağladığını gösterme bana derdim sonra birgün ağlaya ağlaya uyudu mama yaptım geldim ağzına verdim içti dünyalar benim olmuştu o gün bütündür 8 aylığız hep uyuyarak yiyor gelişi iyi çöl şükür bin şükür ama ben bittim her acıktıkça ayağında salla uyut doyur sosyal hayat diye birşeyim kalmadı bayramda bile kalamıyorum bir yerde seni çok iyi anlıyorum kardeşim rabbim yardımcın olsun ha reflüsü geçtimi hayır hala yer yer kusar fışkırtarak ama ilaç kullanmıyorum çok ağır ilaçlar çünkü yesinde tek kussun diyorum güçlü ol anneyiz her yolu denicez sende sık sık uykuda dene