MustafaPasam yalnız değilsin emin ol. Bnm de 19 aylık oğlum var her istediğini yapmama rağmen oyun oynarken bile mutsuz sürekli sinir modu hakim, sürekli kucak istiyor hayır taşımakta sorun değil ama ona da mızlıyor …açıkcası ne istediğini o da bilmiyor ( karmaşık bi ruh halinde minik bi ergen 😅). Sürekli anne otur , anneeee , anneeee… tam da bununla alakalı yazı varmı ki derken bu post ile karşılaştım. Yalnız değilmişim meğer 😅. Canları sağolsun sağlıkla büyüsünler diyelim artık 😀