Hcrdnc RedFlower_ yapıp beğendiğim degilde biraz önce instagramda karşıma çıktı kaydettim daha sonra yaparım diye baya güzel gözüküyordu
Eftelya-29 Normal bir kakaolu kek yapıp soğuyunca normal süt ile islatiyorum daha sonra üstüne kreamsanti ve onun üstüne çikolata sosu çok harika oluyor çokta pratik kolay