Hereylulbirbaslangic Oğlum Eylül de yaşına girecek güzel bı hatıra kalması için İzmir içi onerebileceginiz fotoğrafçı var mıdır 😇
Hcrdnc Hereylulbirbaslangic benim ki de Eylül de bir yaşına girecek bende İzmir deyim bende düşünüyorum yaptırmayı
Hereylulbirbaslangic Hcrdnc instagramdan gorduklerin fazla konseptli daha sade bı şeyler istiyorum aslında inşallah tavsiye gelir ☺️