bebekars çok şükür biz aşı süreçlerini kolay atlatıyoruz.Ben aşı olmadan önce kızımı yıkıyorum.Aşı olurken bende sedyeye dogru uzanıp o sıra ona sarılıyorum.Biraz daha sakin kalabiliyor.aşıdan hemen sonra kucagıma alıp sakin bir ses tonuyla onu sakinlestirmeye calısıyorum ve öpüyorum.Güvende oldugunu ve sevgimi hissetirmeye calısıyorum.Tabii her bebek kendıne özgü benim kızım da işe yarıyor..Aşıdan snra da ateslenmesın dıye bolca odayı havalandırıyorum ve ıslak bezle ile eklemlere ozellıkle kompress yapıyorum.Menenjitte doktorum asıdan 4 saat snra 1 ck calpol ver dedi.Bende verdim.Hiç huysuzlanmadı ve ateslenmedi.Böylelikle süreci atlatmıs olduk